„Ryanair“ reklaminėje kampanijoje Ispanijos ministrą vaizduoja kaip klouną

Ginčas tarp „Ryanair“ ir Ispanijos kairiosios vyriausybės antradienį įsiplieskė pigių skrydžių bendrovei pradėjus naują reklaminę kampaniją, kurioje vartotojų teisių ministras Pablo Bustinduy vaizduojamas kaip klounas.
P.Bustinduy vartotojų teisių ministerija lapkritį penkioms pigių skrydžių bendrovėms, įskaitant „Ryanair“, skyrė bendrą 179 mln. eurų baudą už piktnaudžiavimą, pvz., keleivių apmokestinimą už rankinį bagažą arba įlaipinimo bilietų spausdinimą terminaluose, kai jie jų neturėjo.
„Ryanair“ reikalauja, kad ministras panaikintų skirtas neteisėtas baudas“, – rašoma bendrovės pranešime spaudai, prie kurio buvo pridėta nuotrauka, kurioje „Ryanair“ grupės vadovas Michaelas O'Leary pozuoja šalia natūralaus dydžio nuotraukos, kurioje P.Bustinduy yra raudona nosimi ir margaspalviu peruku.
Toks pat ministro atvaizdas „Rynanair“ socialiniuose tinkluose pasirodė vykdant reklaminę kampaniją, skatinančią klientus užsisakyti už beprotišką kainą (kol klounas nepakels kainų).
Ryanair ad campaign depicts Spanish minister as clown in ‘illegal’ fines row. #SpainInEnglish https://t.co/Kot3EKPBZT
— Spain in English (@SpainMMG) February 12, 2025
Komentarai (0)