Pateiktas įstatymo projektas dėl 100 proc. mokesčio už NT, kurį perka ne ES piliečiai

Pateiktas įstatymo projektas dėl 100 proc. mokesčio už NT, kurį perka ne ES piliečiai © Pexels 2025-05-26 12:43

Ispanijos socialistų vadovaujama koalicinė vyriausybė oficialiai pateikė Ispanijos Kongresui įstatymo projektą, ženklinantį reikšmingą žingsnį įvedant 100 proc. mokestį ne ES piliečių, nerezidentų, įsigyjantiems nekilnojamąjį turtą – priemonę, kurią sausį pirmą kartą pasiūlė ministras pirmininkas Pedro Sanchezas.

Siūlomas teisės aktas yra platesnės strategijos, skirtos kovoti su spekuliacija nekilnojamuoju turtu, dalis ir apima nuostatas, kuriomis siekiama apriboti turistams skirtų butų skaičių, didinti viešąją būsto pasiūlą, skatinti prieinamesnes nuomos kainas ir, svarbiausia, apriboti pirkėjų iš ne ES, kurie nėra Ispanijos gyventojai, įsigijimą.

Vyriausybė taip pat siekia parlamento pritarimo naujam 21 proc. PVM trumpalaikei turizmo nuomai, dvigubam mokesčiui už viešbučio kambarius. Didžiausias mokesčio tarifas būtų taikomas visoms nuomai trumpesnėms nei 30 dienų nuomai ir paveiktų maždaug trečdalį iš 94 milijonų kasmet Ispanijoje apsilankiusių lankytojų, kurie pasirinko išsinuomoti būstą, o ne viešbučio kambarį. Šiuo metu Ispanijos žemyninėje dalyje trumpalaikei nuomai PVM nėra taikomas, o viešbučio lankytojai už kambarius moka 10 proc. mokestį.

Šią savaitę Vartotojų reikalų ministerija taip pat nurodė apgyvendinimo svetainei „Airbnb“ pašalinti iš platformos daugiau nei 65 tūkst. atostogų nelgalių būstų.

Sekite naujienas Facebooke Pažymėk savo vietovę

Komentarai (0)

Norėdami komentuoti turite prisijungti.
Naujausios naujienos