Ispanijos pirkėjai ananasus prekybos centre naudoja ieškodami meilės
Ispanijoje vyraujanti tendencija, skatinanti vienišius ieškoti sutuoktinių prekybos centruose naudojant vaisiais pagrįstą kodą, sukėlė audringų scenų iki tokio lygio, kad net buvo iškviesta policija.
Vienišiai Ispanijoje gali atrasti romantiką nuo 19 iki 20 val. „Mercadona“ prekybos centruose. Pastarosiomis dienomis ši akcija pritraukė daug vienišų žmonių, ypač jei jie į pirkinių krepšelį įsidėjo aukštyn kojomis apverstą ananasą.
Už šį reiškinį labiausiai atsakinga yra aktorė ir humoristė Vivy Lin, kuri apie tai pasidalijo vaizdo įrašu savo „TikTok“ paskyroje.
I love Spain ????????
— • GraceBang • ???? Racha • (@GraceBang143) August 31, 2024
There’s a new trend here: if you’re single, you can meet other single people at the supermarket after 7pm.
The signal is having a pineapple in your basket LMAO ???? ????
pic.twitter.com/dYRxPPjD2X
????????In Spain, a quirky dating trend is sweeping supermarkets! At certain times, people walk around with a pineapple upside down in their carts, signaling they're open to connection. Fresh items hint at shorter flings, while non-perishables suggest a desire for something long-term.… pic.twitter.com/4ItZxNzdiD
— DaveO ???? (@Patri0tCx_) September 2, 2024
Komentarai (0)