Ispanija patvirtino minimalios algos padidinimą

Ispanija patvirtino minimalios algos padidinimą © Pexels 2026-02-17 00:03

Ispanijos darbo ministerija susitarė su pagrindinėmis šalies profesinėmis sąjungomis dar kartą padidinti nacionalinį minimalų darbo užmokestį. 3,1 proc. padidinimas padidina jį 37 eurais iki 1 221 euro per mėnesį, mokant per 14 įmokų – 12 mėnesinių įmokų ir dvi papildomas, kaip įprasta Ispanijoje, paprastai mokamas vasarą ir per Kalėdas.

Skaičiuojant pagal 12 mėnesinių algalapių, padidėjimas siekia 43,16 euro per mėnesį, todėl minimalus darbo užmokestis per metus siekia 1 424,50 euro bruto per mėnesį arba 17 094 eurus bruto per metus. Naujausias padidinimas tęsia nuolatinę minimaliojo darbo užmokesčio Ispanijoje augimo tendenciją, didindamas mažiausiai apmokamų darbuotojų pajamas ir mažindamas atotrūkį nuo vidutinio šalies atlyginimo.

Susitarimą pasirašė antroji Ispanijos ministro pirmininko pavaduotoja ir darbo ministrė Yolanda Diaz kartu su Unai Sordo ir Pepe Alvarezu, pagrindinių profesinių sąjungų CCOO ir UGT generaliniais sekretoriais.  Darbo ministerijos teigimu, darbo užmokesčio padidinimas bus taikomas atgaline data nuo šių metų sausio 1 d. ir tikimasi, kad juo pasinaudos apie 2,5 mln. darbuotojų.

Kitaip nei kitos darbo rinkos reformos, minimalios algos padidinimui nereikia kitų parlamento politinių partijų pritarimo, o tai reiškia, kad jis turėtų įsigalioti be jokių kliūčių.

Sekite naujienas Facebooke Pažymėk savo vietovę

Komentarai (0)

Norėdami komentuoti turite prisijungti.
Naujausios naujienos