Barselonos autobusų ir metro bilietų kainos brangsta 30 proc.

Kalbant apie viešąjį transportą, ketvirtadienį nustos galioti 50 proc. bilietų kainų subsidijos, pirmą kartą įvestos 2022 m., todėl bilietų kainos bus tokios pat kaip 2019 m.
Visgi Barselonos Metropoliteno transporto administracija (ATM) paskelbė, kad išlaikys 20 proc. finansinę paramą bilietų kainoms, apimančioms metro, tramvajų ir autobusus, o tai reiškia, kad kainos padidės 30 proc.
Ispanijos valdžios institucijos finansavo 30 proc. visų bilietų, regioninės valdžios institucijos pridėjo 20 proc. nuolaidą, todėl subsidija sudarė 50 proc. visos kainos. Tuo tarpu Rodalies priemiestinių geležinkelių tinklo, kitų autobusų ir Avant vidutinio nuotolio traukinių naudotojai turės sumokėti visą bilieto sumą, nes subsidijos nebeturi teisinės apsaugos, teigia Ispanijos transporto ministras Óscaras Puente.
Jau nupirkti bilietai su nuolaida liks galioti, tačiau nuo ketvirtadienio nauji bilietai bus apmokestinti didesne kaina.
Komentarai (0)